• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77162
+
-

کارگران هپکو  اراک تسهیلات گرفتند

استاندار مرکزی گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت حقوق معوق کارگران و خرید مواد اولیه تولید به شرکت هپکو اراک پرداخت می‌شود. 

«سیدعلی آقازاده» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: در نشست مجمع نمایندگان و استاندار مرکزی با وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئولان کشوری و استانی مقرر شد باقیمانده تسهیلات ۹۰۰ میلیارد ریالی شرکت هپکو اراک به مرور توسط بانک عامل پرداخت شود. وی اضافه کرد: برای پرداخت باقیمانده تسهیلات شرکت هپکو، مدیریت این شرکت باید قرارداد دریافت تسهیلات را با بانک عامل منعقد کند. 

آقازاده ادامه داد: امید است با تعیین مدیریت جدید شرکت هپکو، حقوق کارکنان این شرکت تا پایان شهریور پرداخت شود. استاندار مرکزی افزود: در این نشست مقرر شد قراردادهای خرید محصولات شرکت هپکو با برخی سازمان‌ها از جمله خانه معدن ایران و سازمان راهداری کشور که نیازمند محصولات این شرکت هستند، توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.


مدیریت جدید شرکت آذرآب به زودی مشخص می‌شود

این مقام مسئول گفت: در این نشست مقرر شد سهام بانک کشاورزی در شرکت آذرآب واگذار و مدیریت این شرکت به زودی توسط سهامدار عمده که اکنون بانک کشاورزی است، معرفی شود. آقازاده افزود: مقرر شد سهام شرکت آذرآب اراک در مرحله بعدی به مپنا یا یک شرکت مشابه مپنا واگذار شود. 

وی گفت: نمایندگان این شرکت استقبال خوبی از واگذاری سهام بانک کشاورزی نکردند و مقرر شد طی ۱۰ روز آینده نمایندگان مپنا با گزارش کاری که از آذرآب به دست می‌آورند، نتیجه را اعلام کنند.


واگذاری شرکت واگن پارس اراک به مپنا 

استاندار مرکزی اظهار کرد: بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده در این نشست شرکت واگن پارس اراک به صورت قطعی به شرکت مپنا واگذار می‌شود.

آقازاده افزود: موافقت اولیه مپنا برای واگذاری سهام واگن پارس اراک به این شرکت نیز در نشست انجام شد. شرکت واگن پارس اراک به احتمال قوی طی چند هفته آینده پس از انجام مراحل قانونی به شرکت مپنا واگذار می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید